Ännu en liten stackare som vill bli sedd!

Jaha. Ikväll har då min underbara pojkvän varit på fest. På festen kommer det fram en tjej till honom och börjar kladda. Han avvisar henne men hon vill iaf hålla hans hand. Hon får nöja sig med att hålla hans headset. Då säger tjejen: Visst är du tillsammans med Sonia? Kalle svarar ja.
" Jahaa! Hon verkar helt söt och snäll, hälsa henne från mig!"

HAHA. Okej jag vet inte om det var så hon sa ordagrant men på ett ungefär. Jag vet förstås inte vem tjejen är meeen... Kul att du har en sådan bra uppfattning om mig! 
Också lite småroligt att hon försöker typ bli "vän" eller få kontakt med mig genom att kladda på min kille. NICE DUN, ain't working though =) ehhehe blir typ äcklad. Hatar när folk vet vem jag är, as usual känner jag dom inte.

Och förresten så hälsar jag tillbaka! ;)


Kommentarer
Postat av: malin

hahah omg

2009-09-20 @ 07:44:52
URL: http://mawhlz.blogspot.com
Postat av: isabel

brukar få höra sånbt av adam också, jättemånga som ba: är du adam? du som är tillsammans med issa? - och jag har ingen aning om vilka tjejrna är. och då när jag och adam gjorde slut så var han på fest och alla visste om att vi itne var tillsammans mer, och dom ba: åååååh jag tycker så synd om dig, ni var så söta! hahaha, han var helt förvirrad :p

2009-09-20 @ 13:50:19
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/
Postat av: emma

tack så jätte mycket :) blir glad när jag ser att folk faktiskt läser.



kanske någon tjej som läser din blogg? dålig stil att kladda på en kille, som man vet har en tjej :P

2009-09-20 @ 16:27:14
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0