Nytt ställe!

Hej. Har ju som befunnit mig rätt mycket i stan med Klara i hennes brors lägenhet. Men imorgon far Klara till Norrköping och då är hennes hus här i karlsw tomt. Det är min och Mariabs uppgift att gå ut med stackars Saga som är ensammen kvar och vattna lite blommor. Eller uppgift och uppgift, de skulle uppskatta det. Som tack ville Tomas ge oss något men det vägras ju! Vi får ju bo där medan de är borta om vi vill :) Så kanske nattar där imorgon med Mb då. Hon, jag och en film sen sova. Skööönt!

 

Nu har jag ätit lite chokladkaka med apelsinbitar i och isvatten. Ska fortsätta surpla i mig det och se scrubs och sen sova. BTW jag sov stööööörtskönt inatt i stan. Helt sjukt. Mys med frukos med Kalle älskling också.

nattiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0