Gandalf säger: You shall not pass!!! så gör man det ändå ;P;pPPp

Haha.... åh neej, de översvämmar mig på facebook. Är med i typ 5 sånna grupper nu
Vad fan hände?
Jag som var emot dem?
Jag kanske skulle gått med i "Alla vi som vill hitta personen som uppfann ;PppPPp grupperna och våldta dem bakifrån" - fast jag tyckte den var lite vulgär och överdriven.... gillar inte våldtäkts hot!

Gillar inte Engla-skämt heller. Blir fan arg över sånt...
JAG PLUGGAR FAKTISKT. Så ska inte blogga såklart

hejdo
____________________________________
Cyrel

HAHAHAHAHAHAHHAAH

men det här då, du komemr att älska det

Englas mamma ringer: "Vad händer?" "Ne inget" Så är man ute och cyklar ;PpPpppP;pp

hahaha

så jävla taskigt!

kommer att hamna i helvetett

23:41Sonia

HAHAHAAH nej jag hatar engla skämt

 

MEN HAHA där trodde hon fel....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0