Go back to sleep, lets sail away to the beaches of Normandie

Ja jag blev som en potatis av att ligga här i sängen. Ingen bokrecension skrev jag. Aja hinner gott och väl imorgon, har flera timmar på mig då.

Varför bara inte ta tag i allt? varför? varför?????!

take me into the night, im an easy lover
take me into the fight, im an easy brothaah

im on fiiire
'
Nåvä :)


Jag idag!!

så är det inte det ;PpPPp
de var 2008

Men lyssna på Fire med Kasabian, den har en såndär rolig melodi som man fastnar för. Har en klockren dancemove till den melodin.

Eftersom jag just nu i kategorin "vardag" bara skriver massa skit så kan ni ju söka er till andra områden om de inte passar, checka kategorier. Arividerci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0