Is it karma?

WOOH imorgon är jag ledig!

Snart ska jag sätta mig på bussen in till stan. Ska smutta på en ekologisk festiz medans. Så jag har något att göra.
Vi ska ut och powerwalka runt sjön, jag och k-alle.

Imorgon är jag då somsagt ledig... ska vakta valparna kl 1 blir väl då man stiger upp.
Sen plugga lite svenska och matte. Vet inte varför jag pluggar matte ens... kommer inte klara kursen. Har gjort provet på kap 1 men inte 2 och 3 och nu är vi påkap 4 och det finns 1 omprov kvar som är 2 dagar innan skolan slutar. blabla


Hänger ni med?
AJA vi får väl se hur livet ter sig... är jävligt less på allt som har med skolan att göra. Vilket är synd, förstör ju för mig själv. Fast inte längre, ska ju faktiskt plugga arslet av mig den närmsta månaden.

CIAo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0