Solen sken idag!

hALLÅÅ. Chill att skolan är igång, och chill att jag blivit sjuk igen. Mer eller mindre. Hoppas jag kan pallra mig till skolan imorgon, förkyldningen är tillbaks igen.

Har käkat hamburgare med Kalle och glott how i met your mother. Bara för att det äger.
Sen gick vi runt sjön med Skylla. Det var mörkt, mysigt och vått.
Vi mötte Emil också som var på joggingtur. Eller mötte och mötte, SKYMTADE mer typ.

"var det där Emil som just sprang förbi?"
"nej inte en chans i livet! han är nog hemma och äter chips :)"
"men det såg ut som honom"

Någon minut senare ringde jag och frågade om han joggade förbi oss. Och se på fan det var faktiskt han. Poääng.
Kan han så kan fan jag! så känner jag. Han ska börja sin träningsäsong nu. Me too, the good life liksom. Ids inte fetta och andas in gift, det får fan vara. Saknar det inte. VILL träna och få tillbaks min killerbody, fan beachen är ju på g typ nu.

En leopardbikini vill jag ha också. och en av Skyllas valpar. ELler BÅDA, Sol och Vinga kom till mamma!

ehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0