Trist dag

Har du pussat nummer 2?
Alexander Km, neej.

Vad har du för relation med nummer 20?
Simon, träffat honom via kalle och nu är han tillsammans med klaris

När ska du träffa nummer 30?
Erik Berglund, när jag far till umeå antar jag

Är nummer 18 söt?
Dasse, jodå!

Vad var ditt första intryck av nummer 130?
Petter backman, haha ja vi var väl typ 6 år så det kommer jag då inte ihåg :)

Gillar du nummer 14?
Charles, jofan

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Alex olausson, nä tror ej det

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Emil berglund, kommer nog inte hända nej ^^

Är du nära vän med nummer 123?
mormor, JA bästa vän! :)

Har du gått på bio med nummer 140?
Samir, nej

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Foppa, haha vad ska man nu svara?

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Andrea, hmm.. vi säger hej!

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
arvid... om han gjorde sig förtjänt av en!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Emil andersson, ingen

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Emil ekström... sparka i skrevet? nej jag vet inte!

Vad är det bästa med nummer 8?
AntonK, att han är min vän! :D

Brukar du och nummer 16 träffas?
Balogh, joo in school 8-) oftast iaf.

 

hittade detta på en tråkig blogg och tyckte "hey, min blogg borde bli lite tråkigare!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0