lördag

Jag, Bosse och Kalle hade en skitmysig lördag
(Bosse är maria/mb's nya smeknamn, det passar henne perfekt)


det började med stek på klaras balkong i bikini. vi stekte i typ 4 timmar. har fått färg, fast det har jag väl ändå?
sen drog jag kalle och bosse till storheden och handlade mat som vi lagade hos bosse. det blev hemgjorda hamburgare med potato chrisp och jag hade haloumi-baguetter med körsbärs tomater! så jävla gott att det ite finns. sen såg vi film.


igår har de väl bara varit flytten som stått i centrum. lite fika däremellan också. lagade haloumin från i lördag och värmde vitlöksbröd i ugnen. ska sätta mig framför en film i vårt stora tomma vardagsrum och bara njuta.

sen det där med plugget... kan ju vara bra att ta tag i nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0