Hösthelvete försvinn

Och nej. Jag tänker inte be om ursäkt för mitt språk. Jag är less på att anpassa mig efter andras normer och regler. "Jag lovar att svära och inget annat än att svära"

Är det ingen annan som är less på att hösten fortfarande är kvar? Jag kan åka förbi ställen på bussen hem där gräset fortfarande är grönt?! Vad hände med det liksom? Vi har verkligen förstört vår jord. Det är antagligen försent så skit i naturen ni. Haha nej snarare tvärtom. Kan inte snön komma? Eller sommaren. Fritt fram för förslag bara det här höstvädret försvinner för det gör en så jävla deppig. För att inte tala om psyk, paranoid, hysterisk. Jag tror mitt i allt att det spökar i mitt hus, att jag ska dö av vaccinet och att skolan bara är en bunt med lärare och regler som skapades för att göra mig ffly örbannad. NI SER! Totalt paranoid. Men klockan är sent och jag är trött och jag snackar bara massa babbel som ändå inte förstås av en normal människa.

Såå.. natti?

Vi ler åt hösten och skrattar den i ansiktet. För snart är det jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0