Time is money my friend...

Nu har då studebidraget kommit. Om jag är i stan i helgen ska jag nog passa på att köpa lite julkappar... fast har ju ingen aning vad jag ska köpa så då blir det ändå bara fail av allt ihop: Mamma får en diskborste, pär en yxa, leo en barbie (mohaha) och Kalle? Vad fan köper man en kille i julklapp?
Idag fick jag veta att jag ligger på VG i text. Vilket är superkul för jag vet då själv att jag kan få mvg eftersom jag inte ansträngt mig tll det yttersta ännu. Har så mycket i de ämnen jag suger på så fördärvar de kurser som jag lätt skulle kunna få mvg på. Herregud livet är inte lätt.

Detta blev bara blabberblaabb. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Yun

Nej du r snygg!^^



Tips:Köp parfym åt honom:)

2009-11-27 @ 00:52:35
URL: http://windowstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0