Bara för att jag är så tråkig.

Hoppas verkligen inte att "Lisa Marklund" som ligger trea på bloggtopplistan är självaste författaren Lisa marklund. Har jag missat något?

Idag har jag varit tråkig när det gäller bloggandet. Vad kan jag säga? En sjukt hängig måndag med ett hål på fyra långa timmar. Det må ha gjort mig ännu segare! Sen slutade man klockan fem efter en sjukt lång lektion franska. Vi alla var less när vi äntligen fick gå. Sen efter skolan lunkade jag hem till Kalle ett litet tag och nu ligger jag här på mitt favoritställe under värmefläkten och njuter. Ska nog slå på Vänner och förhoppningsvis slumra till en timma eller två och sen vakna, värma bullar och varm choklad och se alla mina tv program för det är ju trots all måndag. Och ni vet vad måndagar innebär för mig? MÅNDAG=TVKVÄLL. Garr that's good.

Ett litet veckoschema till er ifall jag skulle glömma bort er (:():

Tisdag: Skola, träning

Onsdag: Plåtning med Sarah Kl 4 sharp!

Torsdag: Senaste dagen att inhandla Mf's present tills fredag

Fredag: Allstar med brudarna

Lördag: Förhoppningsvis Kalles stuga. Men man vet aldrig.


Kommentarer
Postat av: ISABEL

författaren stavas med Z, alltså Liza Marklund ;)

2009-10-05 @ 20:09:48
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar :min statistik ökade så tänker nog inte ta bort det inlägget :) men tack för din kära åsikt:)

2009-10-05 @ 20:42:46
URL: http://barbieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0