Dags för Pilates-schema igen

Hallååj. Har sovit ut med Kalle idag och sen varit i stan en snabbis. Köpte med lite max-mat att käka. Ilit. Nu sitter jag hemma i scheslongen under värmefläktet och njuter i stora tag. Som vanligt. Ska se lite serier och sen kanske rensa garderoben. Hursomhelst är det dags att ta upp pilatesen igen. Den som gör mig så avslappnad och böjbar! hehe nej men jag ska nog göra schema 1 varje kväll innan läggdags så det bara är att duscha och sova. Det vore perfekt! Hoppas att jag verkligen håller detta nu. Men innan var det ju pilates flera gånger i veckan i ett halvår så det ska nog gå bra. Jag längtar! Man får verkligen fina muskler av den träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0