Här kommer jag och tar plats!

Hej igen. Idag var det exakt en vecka senast jag skaffade susnet... och sen dess har jag haft 400 läsare. Ändå ganska bra med 400 i veckan. Och det ökar hela tiden. Om 2 dagar är det 500 osv. Tur att ni gillar min blogg! Men jag vill ha mer kommentarer. Det finns ingen chans i världen att mina läsare skulle vara tråkiga? Då skulle ni ju inte läsa min blogg ;)

Fan att jag har blivit sjuk. Skulle ju se Sarah Ojas fotoutställning på KH. Förkyldningar förstör allt. Nu är jag less på att sitta här. Kommer snart och få se då vad ni har hittat på här:>

Puss


Kommentarer
Postat av: ronja

aha okej :)

jovisst, jag skulle ha pengar, men jag trivs som sagt bra där jag är nu:)

2009-10-11 @ 21:13:35
URL: http://ronjalialexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0