Livsglädjen steg lite där!

Har nu tvättat bort smink och borstat tänderna! Jag lämnar modeartikeln tills imorgon då jag är mer på G (vilket vill säga på dagstid!)

  • Vare sig jag vill eller inte: skola!!!!
  • Solar på suntan direkt efter
  • Leta upp en stylist
  • Hem och skriva klart modeartikeln samt börja på sammanfattningen om fanatiker
  • Pilata mig
  • Duscha (raka benen!!!)
  • Plugga lite till?

Jag har som sagt satans svårt att göra upp planer. Min instinkt brukar få bestämma. Eller kanske mitt dåvarande humör. Men imorgon ska jag försöka få detta gjort. Puss och kram nu är det nattinatt!

Ni läsare är bäst! Dock sämst på att kommentera? Visa mig vad ni har! :)


Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Tack så jättemycket! :D <3

2009-10-13 @ 22:30:58
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0