Vip-kväll

Hej. Ännu en dålig bloggdag. Ni får väl uppskatta mina blogginlägg mera i guess. Idag har det varit orientering för 2orna. Sprang tidgrejen med Maria och Maja på 1 timma och 10 min. Helt ok. Hade vi sprungit från bana 1 hade det gått snabbare men började typ på bana 4...
Iaf så var det Vip-kväll på Shopping ikväll. "Rea" skulle det kallas men det var typ 10-20% på vissa varor i några butiker. Så rean var kanske ingen höjdare. Men jag failade inte för det mina vänner! ShoppingSonia hittar alltid något.

Shoppade endast från JC ikväll. Vilket är förvånansvärt med tanke på att jag aldrig gillat deras kläder sen jag var 10 år gammal. Men nu har de totalt ändrat stil och kör på mycket snyggt!

En glittrig topp som man har under genomskinligt t.ex. 149 kr (119:-) Och jag vet att ni jättegärna vill ha en likadan som mig men sorry, den är slut. Köpte storlek S som jag hade förväntat mig vara väligt förstor över bysten. Lyckligtvist var den nästan för liten. HIHI.


Kolla vad jag gillar den.

Rea: 35 kr

Dålig bild. 40:-

Det var allt för ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0