Dessa bloggkändisar:

Sitter på skolan och spanar på bloggkändisars bloggar. Allvarligt talat såååå måste jag bara göra en opinion om var och en.
Kenza: Klassiska Kenza. Hon är fin, framgångsrik, helt normal stil och extra snygg stil till fest. Ingen privat blogg dock. Väldigt formell och allvarligt talat lite tråkig. Nej jag brukar kanske spana på Kenzas blogg en gång i månaden. Endast för att se om hon har designat något nytt. För allvarligt, nog är hon en bra designer. 
-
Blondinbella: Eller kanske hon borde kallas Brunettbella? Varför fan bytta hon hårfärg? Smart blondin var ju hela hennes image. Nu är hon bara en tråkig rik stureplansflicka som råkar vara typ moderat och ha en pojkvän som heter Nils. Skulle inte förvåna mig om de hade en condoe på typ Söder eller Östermalm osv. Nej jag vet inte eftersom jag läst hennes blogg typ 3 ggr i mitt liv. Den intresserar mig inte ett dugg.
-
Kissie: Visst Kissie var föga dum i huvudet i början men kom igen tjejer! Vi är väl alla smarta nog att fatta när vi blir provocerade? Nu har hon slutat att manipulera lika mycket och är bara en vanlig bitch. Men det är ju alla tjejer mer eller mindre. Fula, snygga, söta, korta, tjocka - alla tjejer har bitchgener i sig. SÅ Kissies blogg ä underhållande på en viss nivå. Den bloggen läser jag kanske 2 ggr i månaden.
-
Dessie: HAHA. Dessie är en liten wannabe men allvarligt talat. Hon är typ smartare än Kissie. Hennes värderingar är bättre och Kissie ska föreställa 18 år. Ja man kan ju jämföra varandra med tanke på att Dessies blogg är uppbyggd på att härma Kissie. WELL jag ser Dessie som en oskyldig liten pubertal 08-fjortis. Vilket jag också hade varit om jag var 15 år och bodde i sthlm. Dessutom måste detta vara den mest underhållande bloggen av de alla med tanke på att det är så kul att höra vad som rör sig inuti en fjortonårings hjärna. Vi har väl alla varit där? Så ha lite hjärta och dampa inte lös på någon av dessa bloggar. Hälften är manipulativa, andra hälften rika teens - och alla vill väl vara känd, rik, vacker och framgångsrik?
-
Jag orkar inte nämna lokala "bloggkändisar" som förmodligen har ljugit om sin bloggstatus för att få ännu mer läsare. "HEEJ jag har 20 000 läsare om dagen" och så poff vill 500 till läsa den bloggen. Nej lokalbloggare, än får ni ingen värd plats i kändisvärlden. Sorrryy

Kommentarer
Postat av: malin

min blogg kanske?

2009-09-17 @ 18:20:57
URL: http://mawhlz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0