Detta fält måste fyllas i

Har aldrig tur med pengar. Blir sur när jag tänker på räkningen som ligger där och lurar. JAG TÄNKER INTE BETALA!!

JaJa denna dag har varit helt ok. Orkade till skolan iaf. Träffade Mawhlz några sekunder (för få!!) och sen slutade jag klockan 1. Det blev babbel med Madde på telefon och hänga med Camilla en stund. Sen mötte jag Hanna och vi provade kläder tills Klara slutade. Orkade inte följa med och plugga på KH så åkte hem istället. Gick till Mb ett tag. Chillaxade. Sen kom Klara och efter ett tag Kalle. Jag Bakade åt dem (tog 100 år), vi såg idol och den där kändisdjungeln. Myste med Kalle innan han åkte hem för typ en timma sen. Buhu. Pics nu vaaa:







The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0