Jag är smart

Jag laddar upp denna video som jag faktiskt lovade er i början av bloggen. Vad tänkte jag på? Jag ångrar mitt löfte nu när det fan låter som skit och jag är i målbrottet och rösten skär sig (nu är jag en typiska tjej - inget beröm här inte!) Börjar inte sjunga efter 1 minut typ så ni kan ju spola ^^,

Det var Malin som klippte ihop den åt mig när jag skickade den. Gulligt gjort av henne! Det smarta är att jag lägger ut den nu då ingen nästan läser, sen bloggar jag hela dagen imorgon så den hamnar längst ned på bloggen och ingen lägger märke till den. ALLTSÅ har jag hållit vad jag lovat UTAN att dra för mycket uppmärksamhet kring den ;) Så jävla bright.

Kommentarer
Postat av: malin

du är så duktig så! <3

2009-09-22 @ 03:51:25
URL: http://mawhlz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0