Ni vet det där om att pengar inte är allt...

... Det är bullshit! Pengar är fan visst allt. JAG VILL HA. Man blir ju fan handikappad utan dem. Kunde jag inte ett par fööräldrar som gav en lite pengar då och då... typ en 50-lapp här och där. ELLER jag tror jag vill gå tillbaks till veckopeng. Om man delar 1050/4 - asså fyra veckor. Så får man ca 300 kr i veckan. Det är ju feting bra att leva på! Jag måste fan fråga mamma. Hon kanske går med på det? Och om jag vill köpa något som är dyrare än det så får jag spara. Jag vet att det är på en 10-årings nivå men jag kan ju inte hantera pengar! Åh Gud ska veta att jag har försökt (varför blandar jag alltid in gud?). Även om jag är jätte ekonomisk ena veckan så blir det typ max-mat, godis, smink och något klädesplag andra veckan och så gick 500 kr. KNSDKSDHKJShdjkSfj damp. Nej men jag sitter faktiskt i skolan nu. Måste gå och snacka med Jan-ivar för jag har ingen aning om vad denna uppgift handlar om. Ingen annan i min grupp heller. Smack, zero, nothong, nada.

Förresten kom jag på en till anledning till att Gud inte unnar mig några pengar. Studiebidraget höjs typ till 3000 då jag gått ut. NICE. fskfkjdsbfksd ryck igen. Dööööööh.

Jag ser rätt less ut va?

Kommentarer
Postat av: jägerving the one and only

GÖR DEN?! synd om sonia och tur för mig isf. hihi ;)

2009-09-11 @ 17:14:04
Postat av: Jennki

Men då du går på universitet eller högskola får du ÄNNU mer i studiebidrag.

2009-09-11 @ 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0