Just another lemon tree

Sitter i datasalen och lyssnar på lite skön musik samtidigt som jag läser om Jane Austen. Ni vet hon som skrivit Stolthet och Fördom som nu finns på film. Med Keira Knightley. Ja ni vet vilken jag menar. Det är inte hennes enda verk. Hon skrev faktiskt inte så mycket innan hon dog men det hon skrev blev ju väldigt uppmärksammat... Nog om döda författare :P Lisa och jag glömde kolla studion igår men vi ska göra det idag. Och vet någon vad det är för mat??? Leverbiff ryktas det om...

Anne Hataway i filmen Becoming Jane där hon spelar Jane Austen

Keira Knigthley i Stolthet&fördom

Bilderna är tagna från google med söknamn: Stolthet och fördom & Becoming Jane.

Jag borde se Becoming Jane, tror jag sett lite av den iaf förut men kommer inte ihåg så mycket. Kan vara bra när jag har en redovisning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0