Utropstecken

Jag fattar inte varför föräldrar ska vara så komplicerade. De tror faktiskt att när man är hemma och är sjuk så är det ett sätt att slippa skolan. JO för gymnasiet är verkligen en tidpunkt i livet då man inte vill gå för att läxbuntarna bara växer och växer. Varför skulle jag inte vilja gå? Varför skulle jag vilja ligga efter ännu mer än vad jag redan gör? Nej det är faktiskt ett helvete att ligga efter. Och idag mina damer och herrar så ska jag ta itu med all icke matte-plugg. Det vore att lätta en viss mängd tyngd från axlarna. Ja jag är fortfarande lite krasslig, men imorgon ska jag till skolan. Börjar 10.00 och slutar 16.00... gaah varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0