Oj

Ja... flyttperioden är inne.
Vilket betyder inget internet, telefon, eller mobil (för min mobil är instabil).
MEN jag överlever ändå.
Igår hade jag så roligt att jag inte hade något att göra kring 5 på en lördag så jag gick och lade mig och sov.
Tills typ nio snåret.
Då käkade jag mcdonalds och sen gick till Mb och såg Avatar med Klara och simon också.
Helt skön kväll ändå.
Fredagarna är ändå alltid så galna att lördag inte går att spendera till något annat än att andas... ?

Säljer lite kläder, jag blir rik. Rik blir jag. Jag... rik. Haha vilket skämt! Men har blivit ekonomisk faktiskt. Fick hem studiechecken i fredags och den är orörd! Poäng till mig!

Idag har vi då varit i nya huset i gstad och roat oss. Bärt kartonger och fikat fika och testat bubbelpolen. Den är gigantisk och har 150 olika funktioner. Bla radio, typ disco ljus under vattnet? bubbel såklart... dosa, dusch, vanlig kran, bubbelrör ... allt ? Älskar vårt nya badrum, yes...

Ser framemot tjejkvällen vi kommer ha där med champagne, jordgubbar och jag kommer göra massor med goda coctail snacks.
Nu blir jag sådär matkåt igen och drömmer mig bort så innan det CIAO

Kommentarer
Postat av: Ellen

I det badkaret kan man säkert ta fina bilder också ;)

2010-05-03 @ 20:04:10
URL: http://echphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va skoj, Ska testa det när jag hälsar på nån gång efter turkiska badveckor kram aya

2010-05-05 @ 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0